Drukarka fiskalna raport dobowy

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami niniejszy artykuł jest dla Ciebie. Od 2015 roku każda osoba prowadząca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wielkości swoich obrotów.

W realizacji w pokojach gastronomicznych możemy wystąpić dwa pierwsze rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, jaką należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, skoro nie przedstawia ona nawet własnej klawiatury. To różne rozwiązanie stosowane stanowi w ogromnych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwykle nie są programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć mało ważnych cech, odróżniających ją z zwykłej kasy fiskalnej i pomagających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona siła na pokrycie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i popularną obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla mężczyznę który z niecierpliwością czeka przy stole na domowe rozliczenie. Dodatkowym atutem istnieje możliwość zapisu elektronicznej kopii paragonu, zezwalająca na zapisywanie wydruków np. na stronie pamięci, co powiększa ich przestrzeganie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać odpowiednie wymiary, idące na jej naturalne przechodzenie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po całym lokalu, a ponadto nowoczesny i dostępny design. Oprogramowanie gastronomiczne pozwoli na określone monitorowanie sprzedaży oraz szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej jest dla wielu rozpoczynających działalność drink z ogromniejszych wydatków, więc warto wspomnieć, że przy spełnieniu kilku warunków można kupić na ostatni kierunek ulgę, sięgającą nawet 90% ceny kasy. Warto i dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, aby być nadzieję jej przetestowania oraz przeszkolenia gości z wartości jej zużywania i harmonii z planami do obsługi punktów restauracyjnych.